Izvanredni rezultati poslovanja ostvareni u poslovnoj 2018./19. godini (oktobar 2018. – septembar 2019.), koje je kompanija dm drogerie markt u BiH objavila na današnjem godišnjem predstavljanju poslovnih rezultata, svjedoče snažan rast drogerijskog lidera.
- U 13. godini poslovanja na bh. tržištu dm je ostvario odlične rezultate zaključivši poslovnu godinu sa ukupnim prometom od 188,2 miliona KM, što u odnosu na prethodnu godinu, predstavlja rast od 16,6%. Za ovaj kontinuiran rast zaslužna je naša stalna posvećenost potrebama kupaca na osnovu kojih kreiramo ponudu proizvoda, unapređujemo usluge te ulažemo u uvijek povoljne cijene – izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH.
Da kupci prepoznaju nastojanja dm-a govori i podatak o 11,5 miliona obavljenih kupovina što je za 11,17% više u odnosu na prošlu poslovnu godinu.
- Povećanju broja kupaca doprinijelo je i proširenje prodajne mreže koja danas broji 74 dm prodavnice u 42 bh. grada – dodao je Šlosel.
Uz Zvornik i Neum, gdje su otvorene prve dm prodavnice, nova prodajna mjesta dm-a otvorena su u Prijedoru i Cazinu po drugi put. Preuređeno je i prošireno sedam postojećih dm prodavnica u Tuzli, Banjoj Luci, Kiseljaku, Širokom Brijegu, Trebinju, Jajcu i Sarajevu. Otvorena su 52 nova radna mjesta, čime je broj zaposlenih sa 667 porastao na 719.
Ukupne investicije u protekloj poslovnoj godini iznosile su 8 miliona KM. Osim u proširenje i modernizaciju prodajne mreže investirano je i u proširenje distribucijskog centra.
Skladišni prostor proširili smo za 1.800 m² te se sada distribucijski centar prostire na 8.250 m². U prosjeku dnevno robom opskrbimo 34 dm prodavnice, što predstavlja skoro polovinu naše prodajne mreže – izjavila je Kristina Ćosić, voditeljica Logistike i Prodajne regije. Tokom godine, između ostalog, u dm prodavnicama postavljene su i dublje police na kojima se može izložiti veća količina artikala.
- Time je, s jedne strane roba dostupnija kupcu dok s druge strane to znači da zaposlenici manje vremena provode puneći police, a imaju više vremena za savjetovanje kupaca – dodala je Ćosić.
Da su kupci zadovoljni kvalitetom usluge u dm-u pokazuju rezultati istraživanja koje je za dm provela agencija za istraživanje tržišta IPSOS. Od ukupnog broja ispitanih, 60% je navelo kako u odnosu na druge trgovačke lance dm ima stručne zaposlenike koji rado savjetuju kupce prilikom kupovine, dok je njih 57% navelo da od trgovačkih lanaca dm najviše brine o potrebama svojih kupaca.
Podrška domaćoj proizvodnji
Uspješnim završetkom društveno odgovorne inicijative Startajmo {ZAJEDNO} pružena je podrška za deset domaćih proizvođača da ukupno 30 proizvoda plasiraju na bh. tržište kroz lanac dm prodavnica. Kvalitet proizvoda i potražnja za istima prepoznata je ne samo na bh. tržištu nego i na inostranom. Tako će se bh. brendovi Alpino i Wooling, posredstvom dm-a BiH naći i na policama 161 dm prodavnice u Hrvatskoj.
Pored domaćih proizvoda proširena je i ponuda organske hrane vlastite robne marke dmBio, segment muške njege s ekskluzivnom dm markom SEINZ kao i prirodne kozmetike uvođenjem njemačke marke Lavera koja je na našem tržištu dostupna samo u dm prodavnicama.
Posebnu pažnju izazvala je izjava Admire Isaković, voditeljice Nabave i Marketinga te Prodajne Regije i dobitnice priznanja za uspješnu poslovnu strategiju na Ladies In Awardsu o porastu prodaje proizvoda prirodnog porijekla
- Kupci su već prepoznali kvalitet dm marka brendova što pokazuje rast prometa ovih proizvoda od 18,97% u ukupnom prometu, u odnosu na prošlu godinu. Obogaćenjem asortimana proizvodima prirodnog porijekla i iz kontrolisanog uzgoja ne samo da slijedimo trendove u ishrani i njezi nego i odgovaramo na specifične potrebe kupaca – izjavila je Admira Isaković, voditeljica Nabave i Marketinga te Prodajne regije.
Kompetentnost u asortimanu bio hrane potvrdilo je istraživanje prema kojem 88% ispitanih koji kupuju bio hranu, navode dmBio kao prvi brend u ovoj kategoriji.
Odgovoran dio zajednice
U okviru kampanje UČINIMO SVJESNO dm je, s ciljem zaštite okoliša i očuvanja prirode, prestao s podjelom besplatnih plastičnih vrećica, a svojim kupcima je ponudio veliki izbor cekera. Uz to, svi kupci i dalje dotrajali pamučni ceker kupljen u dm-u mogu zamijeniti za novi potpuno besplatno. Kako bi dodatno podržao zaštitu okoliša te zajedno sa kupcima i građanima BiH unaprijedio životne standarde, pokrenuta je nova društveno odgovorna inicijativa {ZAJEDNO} za bolje sutra kojom će dm podržati realizaciju šest ekoloških projekata, što će u konačnici doprinijeti i povećanju svijesti o važnosti brige o okolišu i životnoj sredini.
- Šest projekata koji su izabrani između 157 prijavljenih, direktno će doprinijeti zaštiti, uređenju i očuvanju okoliša. Radi se o projektima u Neumu, Mostaru, Trebinju, Lukavcu, Banjoj Luci i Bugojnu. Njihovom realizacijom bit će očišćeno neumsko podmorje, uređeni parkovi, školska dvorišta te riječni tokovi. Realizacija projekata ukupne vrijednosti blizu 30.000 KM bit će završena do aprila sljedeće godine – izjavila je Emina Mušinović, voditeljica Informatike i Prodajne regije.
Odgovoran poslodavac: zdravlje zaposlenika i porodične vrijednosti u fokusu
Osim prema društvenoj zajednici u kojoj djeluje, dm je odgovoran i prema zaposlenicima. Pored njegovanja timskog rada i kreiranja stimulativne radne sredine te nagrađivanja rada i značaja doprinosa zaposlenika razvoju kompanije, dm je posebno ponosan na inicijative usmjerene na očuvanje zdravlja i balans privatnog i poslovnog života. Redovni zdravstveni pregledi, plaćeno porodiljno odsustvo kao i mogućnost rada od kuće, slobodan radni dan roditeljima prvačića, korištenje sale za rekreaciju u dm centrali, voćni dan, samo su neke od dobrih praksi dm-a.
– Ove godine pokrenut je program edukacija za dm ambasadore zdravlja. To znači da će zaposlenici koji prođu obuku sa stručnim edukatorima znanje prenositi svojim kolegama i kolegicama: od pravilnog podizanja tereta u dm prodavnicama i skladištu do pravilnog sjedenja na radnom mjestu – izjavila je Alma Aščić – Efendić, voditeljica Finansija, Kontrolinga i Kadrovske službe. Već tradicionalno, u septembru je održan 4. dm Obiteljski dan.
- Naše obiteljsko druženje ove godine okupilo je 1.300 dm-ovaca i članova obitelji te prijatelja. Bilo je to ugodno druženje, ispunjeno zabavom a najsretnije zaposlenike nagradili smo i vrijednim nagradama – dodala je Aščić – Efendić.
Sve ovo potvrdio je i ponovni izbor dm-a za Najpoželjnijeg poslodavca, koji je jedanaest godina biran u top 10 najpoželjnijih poslodavaca od čega je šest puta izabran za Najpoželjnijeg poslodavca u BiH. Posljednje dvije godine koliko se dodjeljuje priznanje u sektoru maloprodaje, dm je također zauzeo prvo mjesto.
Uspješna poslovna godina za cijeli dm koncern
S prometom od 11,2 milijarde eura, što predstavlja rast od 4,61% i dm koncern kojeg čini 13 zemalja ostvario je odlične rezultate u protekloj poslovnoj godini. Prodajna mreža proširena je sa 102 nove prodavnice dok širom koncerna u dm prodavnicama, centralama i distribucijskim centrima radi 62.061 zaposlenik.
U narednoj poslovnoj godini kompanija dm nastavit će sa širenjem prodajne mreže, asortimana te s unapređenjem radnih procesa kao i usluge prema kupcima.
Više informacija o dm drogerie markt d.o.o.
dm je na bosanskohercegovačkom tržištu prisutan od juna 2006. kada je otvorena prva dm prodavnica u sarajevskom naselju Dobrinja. Za trinaest godina dm se pozicionirao kao vodeća kompanija u kategoriji drogerija sa 719 zaposlenika i 74 prodavnice u 42 grada te distribucijskim centrom u Sarajevu. U poslovnoj godini 2018/19. dm je u Bosni i Hercegovini ostvario promet od 188,2 miliona KM. Asortiman dm-a obuhvata preko 14.000 proizvoda etabliranih svjetskih i domaćih proizvođača. Među dm robne marke spadaju Balea, alverde, Mivolis, trend IT UP, Denkmit, babylove, dmBio, SEINZ. i mnoge druge. U cjelokupnom asortimanu posebno mjesto zauzimaju organska hrana, prirodna kozmetika i ekološki prihvatljivi proizvodi.